M6-770X-C-GwGw

M6-770X-C-GwGw

7,7-calowe (196 mm) koncentryczne głośniki marine, klasyczne maskownice, błyszcząca biel 100 W

7,7-calowe morskie głośniki współosiowe M6 (100 W, 4 Ω) — biały błyszczący pierścień wykończeniowy, błyszcząca biała klasyczna maskownica

 

Specjalnie zaprojektowane i zbudowane do prawdziwych zastosowań morskich systemy koncentryczne M6 zapewniają maksymalną jakość dźwięku w każdym środowisku żeglugi na świeżym powietrzu.

Ponadgabarytowa 7,7-calowa konstrukcja współosiowego M6-770X zapewnia zwiększoną wydajność (większą moc wyjściową przy danej ilości mocy). Połącz tę zaletę z długim skokiem i doskonałą obsługą mocy, a otrzymasz system głośników naprawdę zdolny do grania głośno i wyraźnie w łodzi motorowej z dużą prędkością.

1-calowy głośnik wysokotonowy z kopułką z czystego jedwabiu, specjalnie przygotowany do pracy w środowisku morskim, spełnia wymagania dotyczące wysokich częstotliwości. Docenisz czystą, wyraźną odpowiedź wysokich częstotliwości kopułkowego głośnika wysokotonowego M6, szczególnie przy wyższych poziomach głośności.

Wielorzędowa, prawdziwie dwudrożna zwrotnica pasywna jest ukryta w obudowie głośnika niskotonowego, ekranowana przed wibracjami i korozją. W zestawie znajduje się również automatyczny, półprzewodnikowy obwód zabezpieczający głośnik wysokotonowy, aby zminimalizować możliwość awarii głośnika wysokotonowego.

Chociaż systemy koncentryczne M6-770X mogą być używane z zaledwie 40 W na kanał, w celu uzyskania najlepszej jakości dźwięku zalecamy wzmacniacze o mocy ciągłej od 40 do 200 W na kanał.

Sprzedawane jako para.

Ciągła obsługa mocy (RMS) 100 W
Zalecana moc wzmacniacza (RMS) 40 – 200 W / rozdz.
Wydajność systemu 91,0 dB przy 1W/1m²
Impedancja nominalna systemu
Odpowiedź częstotliwościowa systemu 45 Hz – 25 kHz ± 3 dB
Średnica zewnętrzna ramy (A) 7,70 cala / 196 mm
Średnica okręgu otworów na śruby (B) 6,92 cala / 176 mm
Występ przedniej kratki* (C) 1,03 cala / 26 mm
Średnica otworu montażowego (D) 6,25 cala / 159 mm
Głębokość montażu (E) 3,32 cala / 84 mm
*Występ przedniej kratki mierzony od powierzchni montażowej

Dynamiczna analiza silnika – silnik zoptymalizowany pod kątem DMA

Podsumowanie:
Opatentowany przez JL Audio system dynamicznej analizy silnika to potężny zestaw systemów modelowania opartych na FEA, po raz pierwszy opracowany przez JL Audio w 1997 roku i udoskonalany przez lata w celu naukowego rozwiązania problemu liniowości silnika głośnika. Prowadzi to do znacznego zmniejszenia zniekształceń i wiernie odtworzonych transjentów… lub po prostu: zwartego, czystego, wyrazistego basu.

Szczegółowe informacje:
Od 1997 roku JL Audio jest liderem w dziedzinie modelowania silników i zawieszeń głośników opartych na analizie elementów skończonych. Te badania mają na celu rozszyfrowanie tego, co nazywamy „Loudspeaker Genome”… projektu, którego celem jest zrozumienie prawdziwego zachowania głośników pod wpływem zasilania i w ruchu. Głównym elementem tego zintegrowanego systemu jest DMA (Dynamic Motor Analysis). Począwszy od subwooferów 15W3 i W7 w późnych latach 90-tych i wczesnych 2000-tych, DMA odegrało ważną rolę w projektowaniu wszystkich obecnie sprzedawanych głośników niskotonowych JL Audio, w tym naszych komponentów.

DMA jest systemem opartym na analizie elementów skończonych (MES), co oznacza, że ​​bierze duży, złożony problem, rozbija go na małe elementy rozwiązania do analizy, a następnie łączy dane w celu utworzenia dokładnego, „ogólnego” rozwiązania. Przełomem w DMA jest to, że faktycznie uwzględnia wpływ mocy przez cewkę, a także położenie cewki/stożka w ramach analizy w dziedzinie czasu. Daje nam to bardzo dokładny model rzeczywistego zachowania głośnika pod rzeczywistą mocą, czego nie mogą zrobić tradycyjne modele Thiele-Small lub inne pomiary małej mocy. Ponieważ DMA nie opiera się na modelu stanu ustalonego, jest w stanie uwzględnić przesunięcia w analizowanych elementach obwodu. Te procedury modelowania są intensywne i wymagają godzin pracy dla całego mówcy.

DMA jest w stanie analizować rzeczywisty wpływ wahań mocy i wychylenia na obwód magnetyczny silnika, w szczególności dynamiczne zmiany „ustalonego” pola magnetycznego. Dostarcza to niezwykle cennych informacji w porównaniu z tradycyjnym modelowaniem, które zakłada, że ​​„ustalone” pole wytwarzane w szczelinie powietrznej przez magnes i płytki silnika jest niezmienne. DMA nie tylko pokazuje, że to „ustalone” pole zmienia się w reakcji na pole magnetyczne wytworzone przez prąd przepływający przez cewkę drgającą, ale pomaga naszym inżynierom znaleźć rozwiązania silnikowe, które minimalizują tę niestabilność. Analiza tego zachowania ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia mechanizmów zniekształceń silnika głośnika i rzuca światło na aspekty konstrukcji silnika, które determinują prawdziwie liniowe zachowanie:

  1. Siła liniowa silnika ponad zakresem wychylenia operacyjnego głośnika
  2. Stała siła silnika z dodatnim i ujemnym prądem przepływającym przez cewkę
  3. Stała siła silnika przy różnych zastosowanych poziomach mocy

Nasza zdolność do pełnej analizy tych aspektów zachowania silnika pozwala naszym inżynierom przetworników na dokonywanie krytycznych korekt w konstrukcji silników, co skutkuje niezwykle liniowymi, wysoce stabilnymi dynamicznymi systemami silników głośnikowych.

Korzyścią są zmniejszone zniekształcenia, lepsza wydajność transjentów i gwiezdna jakość dźwięku.

Podsumowanie technologii kodowania dźwięku Qualcomm® aptX™ :
Strumieniowe przesyłanie dźwięku przez Bluetooth® może teraz zbliżyć się do jakości dźwięku o jakości CD, gdy używa się urządzenia do przesyłania strumieniowego wyposażonego w kodek audio Qualcomm® aptX™.

Szczegółowe informacje:
Algorytm kodowania aptX™, pierwotnie opracowany w latach 80. na Queen’s University w Belfaście, był tajną bronią profesjonalnego przemysłu audio i filmowego ze względu na jego zdolność do dostarczania dźwięku o jakości podobnej do płyty CD za pośrednictwem połączeń bezprzewodowych Bluetooth® o niskim poborze mocy.

Kiedy fale dźwiękowe są przesyłane przez Bluetooth® jako dźwięk cyfrowy, są najpierw kompresowane w celu zmniejszenia ich rozmiaru za pomocą metody kodowania zwanej „SBC”, co oznacza kodowanie podpasmowe o niskiej złożoności. proces kompresji wykonuje serię migawek dźwięku w określonych momentach, znanych jako „próbki”, a przy wystarczającej liczbie próbek odbiornik Bluetooth® może je z powrotem przekształcić w pełną falę dźwiękową.

Ponieważ Bluetooth® jest ograniczony przez maksymalną dostępną przepustowość i ponieważ SBC został zaprojektowany tak, aby zużywać jak najmniej mocy obliczeniowej, część danych jest odrzucana przy użyciu procesu zwanego „modelowaniem psychoakustycznym”. Modelowanie psychoakustyczne usuwa fragmenty danych, których teoretycznie nie można usłyszeć, aby zmniejszyć rozmiar pliku. Rezultatem jest mniej niż dokładne odtwarzanie dźwięku.

Aby przezwyciężyć ograniczenia małej mocy SBC i ograniczenia przepustowości dźwięku Bluetooth®, opatentowany algorytm kodowania aptX™ stosuje inne podejście do redukcji przepływności. Używając metody „time domain ADPCM” do kodowania dźwięku, aptX™ zużywa mniej bitów na próbkę, dzięki czemu pliki są mniejsze i docierają w sposób przezroczysty i nienaruszony. Rezultatem jest odtwarzanie dźwięku w pełnym paśmie, które wymaga mniej energii i rozmiaru do transmisji.

* Qualcomm aptX jest produktem firmy Qualcomm Technologies, Inc. i/lub jej spółek zależnych. Qualcomm jest znakiem towarowym firmy Qualcomm Incorporated, zarejestrowanym w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. aptX jest znakiem towarowym firmy Qualcomm Technologies International, Ltd., zarejestrowanym w Stanach Zjednoczonych i innych krajach. Jakiekolwiek użycie takich znaków przez JL Audio jest objęte licencją.

Materiały morskie / Testowanie

Podsumowanie:
Projektowanie produktów morskich wymaga szeroko zakrojonych testów materiałów, aby osiągnąć niezawodność i długowieczność.

Szczegółowe informacje:
Budowanie poważnych produktów morskich wymaga prawdziwego zaangażowania w badania środowiskowe i specyfikację materiałów. W tym celu firma JL Audio zainwestowała w komory testowe w ultrafiolecie (w celu symulacji lat ekspozycji na słońce) i komory w komorze solnej (w celu symulacji lat ekspozycji w środowisku słonej wody). Testy te mają kluczowe znaczenie dla tworzenia produktów, które nie tylko będą świetnie brzmiały w Twojej łodzi, ale także będą brzmiały świetnie przez wiele, wiele lat.

Użyte materiały:

  • formowane wtryskowo korpusy stożków z polipropylenu wypełnionego miką z otoczką z syntetycznego kauczuku, specjalnie opracowane z inhibitorami UV do zastosowań morskich.
  • Pająki z włókien syntetycznych klasy morskiej z progresywnymi rolkami, aby wytrzymać wysoką wilgotność.
  • Specjalnie zaprojektowane koszyki polimerowe są odporne na korozję i promieniowanie UV oraz zamykają system silnika głośnika niskotonowego, aby zapobiec korozji.
  • Pozłacane zaciski przyłączeniowe z mosiądzu morskiego
  • W zestawie znajduje się osprzęt do montażu ze stali nierdzewnej klasy morskiej.

Zbudowany w USA z Global Components

Podsumowanie:
Zakład produkcyjny głośników JL Audio Miramar na Florydzie jest jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie.

Szczegółowe informacje:
W czasach, gdy większość produktów audio jest budowana za granicą, zaangażowanie JL Audio w produkcję głośników we własnym zakresie stale rośnie. Aby osiągnąć ten cel na konkurencyjnym rynku światowym, nasz zespół inżynierów produkcji stworzył jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie zakładów montażu głośników i stworzył globalną sieć dostawców komponentów wysokiej jakości, którzy tworzą zgodnie z naszymi specyfikacjami. To, w połączeniu z naszym zaangażowaniem w najnowocześniejszą technologię montażu, pozwala naszym wykwalifikowanym pracownikom wydajnie budować produkty JL Audio zgodnie z wyjątkowo wysokimi standardami jakości, właśnie tutaj w USA

Ponieważ większość naszych głośników premium zawiera zastrzeżone, opatentowane technologie wymagające określonych technik montażu, uważamy, że osoby, które je zaprojektowały, mają bliski dostęp do osób, które je produkują. Następujące produkty JL Audio są produkowane w naszej fabryce Miramar na Florydzie z globalnych komponentów:

  • Subwoofery: W7, W6v3, TW5v2, TW3, TW1, W3v3
  • Zamknięte subwoofery samochodowe: Zamknięte subwoofery Stealthbox®, PowerWedge™, ProWedge™, HO Wedge™ i MicroSub™
  • Głośniki morskie, subwoofery morskie i głośniki w obudowie morskiej
  • Domowe subwoofery: Dominion™, E-Sub, Fathom® i Gotham®
Tłumacz »
AllEscort