M3-650VEX-Mb-S-Gm

M3-650VEX-Mb-S-Gm

6.5-cala (165 mm) Obudowane głośniki koncentryczne, białe błyszczące, białe błyszczące maskownice 60W RMS

M3 6,5-calowy głośnik koncentryczny w obudowie morskiej (60 W, 4 Ω) — obudowa w kolorze matowej czerni, sportowa kratka w kolorze brązu

 

Idealne do zastosowań w sportach motorowych, pojazdach morskich i terenowych, te zamknięte systemy głośnikowe zawierają nasze wysokowydajne, 6,5-calowe morskie głośniki współosiowe M3 z jedwabnymi kopułkami wysokotonowymi, umieszczone w wytrzymałych, formowanych wtryskowo obudowach, aby zapewnić czysty, głośny dźwięk.

Odbiornik z obrotowym zaciskiem jest dołączony do każdego kapsuły VEX™, aby połączyć go z odpowiednim uchwytem (sprzedawanym osobno) do montażu na płaskiej powierzchni, klatce bezpieczeństwa lub konstrukcji wieży, umożliwiając precyzyjne wycelowanie w celu uzyskania optymalnego dźwięku. Uchwyty do montażu na rurze (sprzedawane oddzielnie) są dostępne w różnych rozmiarach, aby pasowały do ​​szerokiego zakresu średnic rur.

Odporna na warunki atmosferyczne aplikacja z tylnym logo Lexan™ wykończona jest z tyłu każdej kapsuły, którą można ustawić tak, aby pasowała do dowolnej pozycji montażu. Dla wygody, do każdego zasobnika VEX™ dołączony jest trzymetrowy kabel głośnikowy klasy morskiej 16 AWG z równoległymi przewodnikami.

Chociaż panele VEX™ mogą być używane z zaledwie 20 W na kanał, zalecamy zasilanie tych systemów wzmacniaczem o mocy ciągłej 60-120 W na kanał. Aby uzyskać najlepsze wyniki, używaj z subwooferem.

Podobnie jak wszystkie głośniki morskie JL Audio, ten system jest odporny na warunki atmosferyczne i skonstruowany tak, aby zapewnić lata przyjemności słuchania.

Sprzedawane jako para.

Ciągła obsługa mocy (RMS) 60 W
Zalecana moc wzmacniacza (RMS) 20 – 120 W / rozdz.
Wydajność systemu 89,5 dB przy 1W/1m²
Impedancja nominalna systemu
Odpowiedź częstotliwościowa systemu 100 Hz – 25 kHz ± 3 dB

Średnica obudowy (A) 7,03 cala / 179 mm
Głębokość obudowy (B) 6,16 cala / 156 mm
Wysokość łącznie z odbiornikiem zacisku montażowego* (C) 7,27 cala / 185 mm
Montaż odbiornika zaciskowego / przesunięcie obudowy (D) 0,20 cala / 5 mm
*Wymagane zaciski montażowe (sprzedawane oddzielnie)

Dynamiczna analiza silnika – silnik zoptymalizowany pod kątem DMA

Podsumowanie:
Opatentowany przez JL Audio system dynamicznej analizy silnika to potężny zestaw systemów modelowania opartych na FEA, po raz pierwszy opracowany przez JL Audio w 1997 roku i udoskonalany przez lata w celu naukowego rozwiązania problemu liniowości silnika głośnika. Prowadzi to do znacznego zmniejszenia zniekształceń i wiernie odtworzonych transjentów… lub po prostu: zwartego, czystego, wyraźnego basu.

Szczegółowe informacje:
Od 1997 roku JL Audio jest liderem w dziedzinie modelowania silników i zawieszeń głośników opartych na analizie elementów skończonych. Te badania mają na celu rozszyfrowanie tego, co nazywamy „Loudspeaker Genome”… projektu, którego celem jest zrozumienie prawdziwego zachowania głośników pod wpływem zasilania i w ruchu. Głównym elementem tego zintegrowanego systemu jest DMA (Dynamic Motor Analysis). Począwszy od subwooferów 15W3 i W7 w późnych latach 90-tych i wczesnych 2000-tych, DMA odegrało ważną rolę w projektowaniu wszystkich obecnie sprzedawanych głośników niskotonowych JL Audio, w tym naszych komponentów.

DMA jest systemem opartym na analizie elementów skończonych (MES), co oznacza, że ​​bierze duży, złożony problem, rozbija go na małe elementy rozwiązania do analizy, a następnie łączy dane w celu utworzenia dokładnego, „ogólnego” rozwiązania. Przełomem w DMA jest to, że faktycznie uwzględnia wpływ mocy przez cewkę, a także położenie cewki/stożka w ramach analizy w dziedzinie czasu. Daje nam to bardzo dokładny model rzeczywistego zachowania głośnika pod rzeczywistą mocą, czego nie mogą zrobić tradycyjne modele Thiele-Small lub inne pomiary małej mocy. Ponieważ DMA nie opiera się na modelu stanu ustalonego, jest w stanie uwzględnić przesunięcia w analizowanych elementach obwodu. Te procedury modelowania są intensywne i wymagają godzin pracy dla całego mówcy.

DMA jest w stanie analizować rzeczywisty wpływ wahań mocy i wychylenia na obwód magnetyczny silnika, w szczególności dynamiczne zmiany „ustalonego” pola magnetycznego. Dostarcza to niezwykle cennych informacji w porównaniu z tradycyjnym modelowaniem, które zakłada, że ​​„ustalone” pole wytwarzane w szczelinie powietrznej przez magnes i płytki silnika jest niezmienne. DMA nie tylko pokazuje, że to „ustalone” pole zmienia się w reakcji na pole magnetyczne wytworzone przez prąd przepływający przez cewkę drgającą, ale pomaga naszym inżynierom znaleźć rozwiązania silnikowe, które minimalizują tę niestabilność. Analiza tego zachowania ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia mechanizmów zniekształceń silnika głośnika i rzuca światło na aspekty konstrukcji silnika, które determinują prawdziwie liniowe zachowanie:

  1. Siła liniowa silnika ponad zakresem wychylenia operacyjnego głośnika
  2. Stała siła silnika z dodatnim i ujemnym prądem przepływającym przez cewkę
  3. Stała siła silnika przy różnych zastosowanych poziomach mocy

Nasza zdolność do pełnej analizy tych aspektów zachowania silnika pozwala naszym inżynierom przetworników na dokonywanie krytycznych korekt w konstrukcji silników, co skutkuje niezwykle liniowymi, wysoce stabilnymi dynamicznymi systemami silników głośnikowych.

Korzyścią są zmniejszone zniekształcenia, lepsza wydajność transjentów i gwiezdna jakość dźwięku.

Materiały morskie / Testowanie

Podsumowanie:
Projektowanie produktów morskich wymaga szeroko zakrojonych testów materiałów, aby osiągnąć niezawodność i długowieczność.

Szczegółowe informacje:
Budowanie poważnych produktów morskich wymaga prawdziwego zaangażowania w badania środowiskowe i specyfikację materiałów. W tym celu firma JL Audio zainwestowała w komory testowe w ultrafiolecie (w celu symulacji lat ekspozycji na słońce) i komory w komorze solnej (w celu symulacji lat ekspozycji w środowisku słonej wody). Testy te mają kluczowe znaczenie dla tworzenia produktów, które nie tylko będą świetnie brzmiały w Twojej łodzi, ale także będą brzmiały świetnie przez wiele, wiele lat.

Użyte materiały:

  • formowane wtryskowo korpusy stożków z polipropylenu wypełnionego miką z otoczką z syntetycznego kauczuku, specjalnie opracowane z inhibitorami UV do zastosowań morskich.
  • Pająki z włókien syntetycznych klasy morskiej z progresywnymi rolkami, aby wytrzymać wysoką wilgotność.
  • Specjalnie zaprojektowane koszyki polimerowe są odporne na korozję i promieniowanie UV oraz zamykają system silnika głośnika niskotonowego, aby zapobiec korozji.
  • Pozłacane zaciski przyłączeniowe z mosiądzu morskiego
  • W zestawie znajduje się osprzęt do montażu ze stali nierdzewnej klasy morskiej.
Tłumacz »
AllEscort