M7-12IB-C-GwGw-4

M7-12IB-C-GwGw-4

12-inch (300 mm) Marine Subwoofer , biała błyszcząca obudowa biały błyszcząca maskownica Classic, 600W RMS

M7 12-calowy subwoofer morski do zastosowania z nieskończoną przegrodą (600 W, 4 Ω) — błyszczący biały pierścień wykończeniowy, błyszcząca biała klasyczna maskownica

 

Zaprojektowany jako referencyjny standard wydajności morskich subwooferów, M7-12IB jest w stanie wytworzyć oszałamiające ilości oszałamiającego basu w zastosowaniach z nieskończoną przegrodą.

Zbudowany, aby wytrzymać rzeczywiste warunki morskie, ten M7-12IB został zaprojektowany do pracy bez dedykowanej obudowy. Posiada monstrualną 4-calową cewkę drgającą i wytrzymały system zawieszenia, który zapewnia wyjątkowe liniowe wychylenie dla wysokiej mocy wyjściowej i mocy.

M7-12IB najlepiej jest używać ze wzmacniaczem o mocy w zakresie 200 W – 600 W i jest zoptymalizowany do pracy z dużą ilością powietrza za nim (co najmniej 3 stopy sześcienne / 84,95 l).

Podobnie jak wszystkie głośniki morskie JL Audio, ten przetwornik jest zbudowany tak, aby wytrzymać prawdziwe morskie środowisko morskie i zapewnić lata przyjemności słuchania.

Ciągła obsługa mocy (RMS) 600W
Impedancja nominalna (Znom)
Rezonans swobodnego powietrza (Fs) 35,34 Hz
Elektryczne „Q” (Qes) 0,856
Mechaniczne „Q” (Qms) 10.389
Całkowity głośnik „Q” (Qts) 0,791
Zgodność równoważna (Vas) 1,99 stóp sześciennych / 56,35 l
Jednokierunkowa wycieczka liniowa (Xmax)* 0,73 cala/18,5 mm
Sprawność referencyjna (nie) 0,28%
Wydajność (1W/1m)** 86,7 dB SPL
Efektywna powierzchnia tłoka (Sd) 80,54 m2 / 0,052 m2
Rezystancja DC (Re) 3,543 Ω
* Specyfikacje Xmax są uzyskiwane za pomocą jednokierunkowej metody zwisu cewki drgającej bez stosowania współczynników korekcyjnych.
** Wydajność (1 W / 1 m) nie jest dokładnym wskaźnikiem mocy wyjściowej subwoofera i nie należy jej używać do porównania z innymi subwooferami w celu określenia, który z nich jest „głośniejszy”.

Średnica nominalna 12,00 cala / 300 mm
Średnica całkowita (A) 14,00 cala / 356 mm
Średnica okręgu otworów na śruby (B) 12.813 cala / 325 mm
Kratki przednie Występ* (C) 1,45 cala / 37 mm
Średnica otworu montażowego (D) 12.0625 cala / 306 mm
Głębokość montażu (E) 7,94 cala / 202 mm
Przemieszczenie kierowcy 0,148 stóp sześciennych / 4,19 l
Waga netto 25,35 funta / 11,5 kg
*Występ przedniej kratki mierzony od powierzchni montażowej
Nieskończone użycie przegrody Tak (preferowane)
Min. Zamknięta objętość obudowy 2,0 stóp sześciennych / 56,6 l (lub więcej)
Optymalna objętość zamkniętej obudowy 3,0 stóp sześciennych / 70,8 l

Dynamiczna analiza silnika – silnik zoptymalizowany pod kątem DMA

Podsumowanie:
Opatentowany przez JL Audio system dynamicznej analizy silnika to potężny zestaw systemów modelowania opartych na FEA, po raz pierwszy opracowany przez JL Audio w 1997 roku i udoskonalany przez lata w celu naukowego rozwiązania problemu liniowości silnika głośnika. Prowadzi to do znacznego zmniejszenia zniekształceń i wiernie odtworzonych transjentów… lub po prostu: zwartego, czystego, wyrazistego basu.

Szczegółowe informacje:
Od 1997 roku JL Audio jest liderem w dziedzinie modelowania silników i zawieszeń głośników opartych na analizie elementów skończonych. Te badania mają na celu rozszyfrowanie tego, co nazywamy „Loudspeaker Genome”… projektu, którego celem jest zrozumienie prawdziwego zachowania głośników pod wpływem zasilania i w ruchu. Głównym elementem tego zintegrowanego systemu jest DMA (Dynamic Motor Analysis). Począwszy od subwooferów 15W3 i W7 w późnych latach 90-tych i wczesnych 2000-tych, DMA odegrało ważną rolę w projektowaniu wszystkich obecnie sprzedawanych głośników niskotonowych JL Audio, w tym naszych komponentów.

DMA jest systemem opartym na analizie elementów skończonych (MES), co oznacza, że ​​bierze duży, złożony problem, rozbija go na małe elementy rozwiązania do analizy, a następnie łączy dane w celu utworzenia dokładnego, „ogólnego” rozwiązania. Przełomem w DMA jest to, że faktycznie uwzględnia wpływ mocy przez cewkę, a także położenie cewki/stożka w ramach analizy w dziedzinie czasu. Daje nam to bardzo dokładny model rzeczywistego zachowania głośnika pod rzeczywistą mocą, czego nie mogą zrobić tradycyjne modele Thiele-Small lub inne pomiary małej mocy. Ponieważ DMA nie opiera się na modelu stanu ustalonego, jest w stanie uwzględnić przesunięcia w analizowanych elementach obwodu. Te procedury modelowania są intensywne i wymagają godzin pracy dla całego mówcy.

DMA jest w stanie analizować rzeczywisty wpływ wahań mocy i wychylenia na obwód magnetyczny silnika, w szczególności dynamiczne zmiany „ustalonego” pola magnetycznego. Dostarcza to niezwykle cennych informacji w porównaniu z tradycyjnym modelowaniem, które zakłada, że ​​„ustalone” pole wytwarzane w szczelinie powietrznej przez magnes i płytki silnika jest niezmienne. DMA nie tylko pokazuje, że to „ustalone” pole zmienia się w reakcji na pole magnetyczne wytworzone przez prąd przepływający przez cewkę drgającą, ale pomaga naszym inżynierom znaleźć rozwiązania silnikowe, które minimalizują tę niestabilność. Analiza tego zachowania ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia mechanizmów zniekształceń silnika głośnika i rzuca światło na aspekty konstrukcji silnika, które determinują prawdziwie liniowe zachowanie:

  1. Siła liniowa silnika ponad zakresem wychylenia operacyjnego głośnika
  2. Stała siła silnika z dodatnim i ujemnym prądem przepływającym przez cewkę
  3. Stała siła silnika przy różnych zastosowanych poziomach mocy

Nasza zdolność do pełnej analizy tych aspektów zachowania silnika pozwala naszym inżynierom przetworników na dokonywanie krytycznych korekt w konstrukcji silników, co skutkuje niezwykle liniowymi, wysoce stabilnymi dynamicznymi systemami silników głośnikowych.

Korzyścią są zmniejszone zniekształcenia, lepsza wydajność transjentów i gwiezdna jakość dźwięku.

Materiały morskie / Testowanie

Podsumowanie:
Projektowanie produktów morskich wymaga szeroko zakrojonych testów materiałów, aby osiągnąć niezawodność i długowieczność.

Szczegółowe informacje:
Budowanie poważnych produktów morskich wymaga prawdziwego zaangażowania w badania środowiskowe i specyfikację materiałów. W tym celu firma JL Audio zainwestowała w komory testowe w ultrafiolecie (w celu symulacji lat ekspozycji na słońce) i komory w komorze solnej (w celu symulacji lat ekspozycji w środowisku słonej wody). Testy te mają kluczowe znaczenie dla tworzenia produktów, które nie tylko będą świetnie brzmiały w Twojej łodzi, ale także będą brzmiały świetnie przez wiele, wiele lat.

Użyte materiały:

  • formowane wtryskowo korpusy stożków z polipropylenu wypełnionego miką z otoczką z syntetycznego kauczuku, specjalnie opracowane z inhibitorami UV do zastosowań morskich.
  • Pająki z włókien syntetycznych klasy morskiej z progresywnymi rolkami, aby wytrzymać wysoką wilgotność.
  • Specjalnie zaprojektowane koszyki polimerowe są odporne na korozję i promieniowanie UV oraz zamykają system silnika głośnika niskotonowego, aby zapobiec korozji.
  • Pozłacane zaciski przyłączeniowe z mosiądzu morskiego
  • W zestawie znajduje się osprzęt do montażu ze stali nierdzewnej klasy morskiej.

Zbudowany w USA z Global Components

Podsumowanie:
Zakład produkcyjny głośników JL Audio Miramar na Florydzie jest jednym z najbardziej zaawansowanych na świecie.

Szczegółowe informacje:
W czasach, gdy większość produktów audio jest budowana za granicą, zaangażowanie JL Audio w produkcję głośników we własnym zakresie stale rośnie. Aby osiągnąć ten cel na konkurencyjnym rynku światowym, nasz zespół inżynierów produkcji stworzył jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie zakładów montażu głośników i stworzył globalną sieć dostawców komponentów wysokiej jakości, którzy tworzą zgodnie z naszymi specyfikacjami. To, w połączeniu z naszym zaangażowaniem w najnowocześniejszą technologię montażu, pozwala naszym wykwalifikowanym pracownikom wydajnie budować produkty JL Audio zgodnie z wyjątkowo wysokimi standardami jakości, właśnie tutaj w USA

Ponieważ większość naszych głośników premium zawiera zastrzeżone, opatentowane technologie wymagające określonych technik montażu, uważamy, że osoby, które je zaprojektowały, mają bliski dostęp do osób, które je produkują. Następujące produkty JL Audio są produkowane w naszej fabryce Miramar na Florydzie z globalnych komponentów:

  • Subwoofery: W7, W6v3, TW5v2, TW3, TW1, W3v3
  • Zamknięte subwoofery samochodowe: Zamknięte subwoofery Stealthbox®, PowerWedge™, ProWedge™, HO Wedge™ i MicroSub™
  • Głośniki morskie, subwoofery morskie i głośniki w obudowie morskiej
  • Domowe subwoofery: Dominion™, E-Sub, Fathom® i Gotham®
Tłumacz »
AllEscort