M3-650X-S-Gw

M3-650X-S-Gw

6,5-calowe (165 mm) koncentryczne głośniki marine, klasyczne maskownice w kolorze błyszczącej bieli 60 W

Standardowy kołnierz M3 6,5-calowy morski system koncentryczny (60 W, 4 Ω) – błyszcząca biała sportowa maskownica

 

Specjalnie zaprojektowane i zbudowane do prawdziwych zastosowań morskich systemy współosiowe M3 zapewniają doskonałą wydajność w bardziej przystępnej cenie niż nasze modele M6 o maksymalnej wydajności.

6,5-calowy głośnik współosiowy M3-650X został zaprojektowany wokół standardowego formatu 6,5-calowego głośnika morskiego i ma szeroki kołnierz montażowy z czterema otworami montażowymi.

Konstrukcja głośnika niskotonowego o długim wychyleniu i doskonała obsługa mocy sprawiają, że Twoja muzyka jest głośna i wyraźna z prędkością lub z kotwicy. Konstrukcja głośnika niskotonowego jest zoptymalizowana do pracy z dużą ilością powietrza za nim (co najmniej 2 stopy sześcienne / 57 l). Korzystanie z tego systemu koncentrycznego na mniejszej przestrzeni spowoduje pogorszenie jego wydajności w zakresie niskich częstotliwości.

0,75-calowy głośnik wysokotonowy z kopułką z czystego jedwabiu, specjalnie przystosowany do pracy w środowisku morskim, obsługuje wysokie częstotliwości. Jedwab został wybrany ze względu na jego lekkość, doskonałe właściwości tłumiące i płynną reakcję.

Chociaż systemy koncentryczne M3-650X mogą być używane z zaledwie 20 W na kanał, w celu uzyskania najlepszej jakości dźwięku zalecamy wzmacniacze o mocy ciągłej od 75 do 100 W na kanał.

Sprzedawane jako para.

Ciągła obsługa mocy (RMS) 60 W
Zalecana moc wzmacniacza (RMS) 20 – 120 W / rozdz.
Wydajność systemu 89,5 dB przy 1W/1m²
Impedancja nominalna systemu
Odpowiedź częstotliwościowa systemu 55 Hz – 25 kHz ± 3 dB

Średnica zewnętrzna ramy (A) 6,90 cala / 175 mm
Średnica okręgu otworów na śruby (B) 6.125 cala / 156 mm
Występ przedniej kratki* (C) 1,01 cala / 26 mm
Średnica otworu montażowego (D) 5,00 – 5,25 cala / 127 – 133 mm
Głębokość montażu (E) 2,78 cala / 71 m²
*Występ przedniej kratki mierzony od powierzchni montażowej

Dynamiczna analiza silnika – silnik zoptymalizowany pod kątem DMA

Podsumowanie:
Opatentowany przez JL Audio system dynamicznej analizy silnika to potężny zestaw systemów modelowania opartych na FEA, po raz pierwszy opracowany przez JL Audio w 1997 roku i udoskonalany przez lata w celu naukowego rozwiązania problemu liniowości silnika głośnika. Prowadzi to do znacznego zmniejszenia zniekształceń i wiernie odtworzonych transjentów… lub po prostu: zwartego, czystego, wyraźnego basu.

Szczegółowe informacje:
Od 1997 roku JL Audio jest liderem w dziedzinie modelowania silników i zawieszeń głośników opartych na analizie elementów skończonych. Badania te mają na celu rozszyfrowanie tego, co nazywamy „Loudspeaker Genome”… projektu, którego celem jest zrozumienie prawdziwego zachowania głośników pod wpływem zasilania i w ruchu. Głównym elementem tego zintegrowanego systemu jest DMA (Dynamic Motor Analysis). Począwszy od subwooferów 15W3 i W7 pod koniec lat 90-tych i na początku 2000 roku, DMA odegrało ważną rolę w projektowaniu wszystkich obecnie sprzedawanych głośników niskotonowych JL Audio, w tym naszych komponentów.

DMA jest systemem opartym na analizie elementów skończonych (MES), co oznacza, że ​​bierze duży, złożony problem, rozbija go na małe elementy rozwiązania do analizy, a następnie łączy dane w celu utworzenia dokładnego, „ogólnego” rozwiązania. Przełomowe rozwiązanie DMA polega na tym, że w ramach analizy w dziedzinie czasu faktycznie uwzględnia wpływ mocy na cewkę, a także położenie cewki/stożka. Daje nam to bardzo dokładny model rzeczywistego zachowania głośnika pod rzeczywistą mocą, czego nie mogą zrobić tradycyjne modele Thiele-Small lub inne pomiary małej mocy. Ponieważ DMA nie opiera się na modelu stanu ustalonego, jest w stanie uwzględnić przesunięcia w analizowanych elementach obwodu. Te procedury modelowania są intensywne i wymagają godzin pracy dla całego mówcy.

DMA jest w stanie analizować rzeczywisty wpływ wahań mocy i wychylenia na obwód magnetyczny silnika, w szczególności dynamiczne zmiany „ustalonego” pola magnetycznego. Dostarcza to niezwykle cennych informacji w porównaniu z tradycyjnym modelowaniem, które zakłada, że ​​„ustalone” pole wytwarzane w szczelinie powietrznej przez magnes i płytki silnika jest niezmienne. DMA nie tylko pokazuje, że to „ustalone” pole zmienia się w reakcji na pole magnetyczne wytworzone przez prąd przepływający przez cewkę drgającą, ale pomaga naszym inżynierom znaleźć rozwiązania silnikowe, które minimalizują tę niestabilność. Analiza tego zachowania ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia mechanizmów zniekształceń silnika głośnika i rzuca światło na aspekty konstrukcji silnika, które determinują prawdziwie liniowe zachowanie:

  1. Siła silnika liniowego w zakresie wychylenia operacyjnego głośnika
  2. Stała siła silnika z dodatnim i ujemnym prądem przepływającym przez cewkę
  3. Stała siła silnika przy różnych zastosowanych poziomach mocy

Nasza zdolność do pełnej analizy tych aspektów zachowania silnika pozwala naszym inżynierom przetworników na dokonywanie krytycznych korekt w konstrukcji silników, co skutkuje niezwykle liniowymi, wysoce stabilnymi dynamicznymi systemami silników głośnikowych.

Korzyścią są zmniejszone zniekształcenia, lepsza wydajność transjentów i gwiezdna jakość dźwięku.

Materiały morskie / Testowanie

Podsumowanie:
Projektowanie produktów morskich wymaga szeroko zakrojonych testów materiałów, aby osiągnąć niezawodność i długowieczność.

Szczegółowe informacje:
Budowanie poważnych produktów morskich wymaga prawdziwego zaangażowania w badania środowiskowe i specyfikację materiałów. W tym celu firma JL Audio zainwestowała w komory testowe w ultrafiolecie (w celu symulacji lat ekspozycji na słońce) i komory w komorze solnej (w celu symulacji lat ekspozycji w środowisku słonej wody). Testy te mają kluczowe znaczenie dla tworzenia produktów, które nie tylko będą świetnie brzmiały w Twojej łodzi, ale także będą brzmiały świetnie przez wiele, wiele lat.

Komora do badań środowiskowych Q-Fog

Izba środowiskowa Q-UV

Użyte materiały:

  • formowane wtryskowo korpusy stożków z polipropylenu wypełnionego miką z otoczką z syntetycznego kauczuku, specjalnie opracowane z inhibitorami UV do zastosowań morskich.
  • Pająki z włókien syntetycznych klasy morskiej z progresywnymi rolkami, aby wytrzymać wysoką wilgotność.
  • Specjalnie zaprojektowane koszyki polimerowe są odporne na korozję i promieniowanie UV oraz zamykają system silnika głośnika niskotonowego, aby zapobiec korozji.
  • Pozłacane zaciski przyłączeniowe z mosiądzu morskiego
  • W zestawie znajduje się osprzęt do montażu ze stali nierdzewnej klasy morskiej.
Tłumacz »