M3-10IB-S-Gw-4

M3-10IB-S-Gw-4

7,7-calowe (196 mm) koncentryczne głośniki marine, klasyczne maskownice w kolorze błyszczącej bieli 70 W

10-calowy subwoofer morski M3 do zastosowania z nieskończoną przegrodą (175 W, 4 Ω) – Gloss White Sport Grille

 

Przy odpowiedniej konfiguracji systemu dodanie subwoofera pozwala na uwolnienie mniejszych głośników głównych od ciężaru odtwarzania niskich częstotliwości. Dzięki temu cały system może grać głośniej i brzmi czyściej na wszystkich poziomach odsłuchu.

Specjalnie zaprojektowane i zbudowane do prawdziwych zastosowań morskich, subwoofery M3 z nieskończoną przegrodą są zaprojektowane do pracy bez dedykowanej obudowy i są przeznaczone do zastosowań o umiarkowanej mocy. .

M3-10 najlepiej współpracuje ze wzmacniaczem o mocy w zakresie 50 W – 175 W i jest zoptymalizowany do pracy z dużą ilością powietrza za nim (co najmniej 2 stopy sześcienne / 56,6 l). Jeśli potrzebujesz subwoofera, który działa w małej, zamkniętej obudowie, wybierz zamiast tego nasz M6-10W.

Podobnie jak wszystkie głośniki morskie JL Audio, ten przetwornik jest zbudowany tak, aby wytrzymać prawdziwe morskie środowisko morskie i zapewnić lata przyjemności słuchania.

Ciągła obsługa mocy (RMS) 175 W
Impedancja nominalna (Znom)
Rezonans powietrza (Fs) 41,84 Hz
Elektryczne „Q” (Qes) 0,806
Mechaniczne „Q” (SZJ) 11 751
Całkowity głośnik „Q” (Qts) 0,754
równoważna (Vas) 1,29 stóp sześciennych / 36,53 l
Jednokierunkowa wycieczka liniowa (Xmax)* 0,42 cala / 11 mm
Sprawność referencyjna (nie)
Wydajność (1W/1m)** 87,23 dB SPL
Efektywna powierzchnia tłoka (Sd) 50,68 m2 / 0,0327 m2
Rezystancja DC (Re) 3957 Ω
* Specyfikacje Xmax są uzyskiwane za pomocą jednokierunkowej metody zwisu cewki drgającej bez stosowania kontroli kontrolnych.
** Wydajność (1 W m) nie jest jakieś znaczniki, które były obecne po wstępnym zestawieniu i nie było jej wstępu z innym subwooferem po wstępnym porównywaniu 1 zaleca się, który z nich jest „był”.
Średnica nominalna 10,0 cala / 250 mm
Całkowita całkowita (A) 10,75 cala / 273 mm
Średnica otworu montażowego (B) 8875 cala / 225 mm
Średnica okręgu na śruby (C) 9706 cala / 247 mm
Średnica zewnętrzna silnika (D) 5,29 cala / 134 mm
Głębokość montażu (E) 5,12 cala / 130 mm
Przemieszczenie celu 0,04 stopy sześciennej / 1,13 l
Waga netto 6,5 funta/2,94 kg
Nieskończone ustawianie przegrody Tak (preferowane)
Min. Zamknięta żywych 2,0 stóp sześciennych / 56,6 l (lub więcej)
Optymalna konkretna obudowa 2,5 stopy sześciennej / 70,8 l

Dynamiczna analiza silnika – silnik zoptymalizowany pod kątem DMA

Podsumowanie:
Opatentowany przez JL Audio system dynamicznej analizy silnika to potężny zestaw systemów modelowania opartych na FEA, po raz pierwszy opracowany przez JL Audio w 1997 roku i udoskonalany przez lata w celu naukowego rozwiązania problemu liniowości silnika głośnika. Prowadzi to do znacznego zmniejszenia zniekształceń i wiernie odtworzonych transjentów… lub po prostu: zwartego, czystego, wyrazistego basu.

Szczegółowe informacje:
Od 1997 roku JL Audio jest liderem w dziedzinie modelowania silników i zawieszeń głośników opartych na analizie elementów skończonych. Te badania mają na celu rozszyfrowanie tego, co nazywamy „Loudspeaker Genome”… projektu, którego celem jest zrozumienie prawdziwego zachowania głośników pod wpływem zasilania i w ruchu. Głównym elementem tego zintegrowanego systemu jest DMA (Dynamic Motor Analysis). Począwszy od subwooferów 15W3 i W7 w późnych latach 90-tych i wczesnych 2000-tych, DMA odegrało ważną rolę w projektowaniu wszystkich obecnie sprzedawanych głośników niskotonowych JL Audio, w tym naszych komponentów.

DMA jest systemem opartym na analizie elementów skończonych (MES), co oznacza, że ​​bierze duży, złożony problem, rozbija go na małe elementy rozwiązania do analizy, a następnie łączy dane w celu utworzenia dokładnego, „ogólnego” rozwiązania. Przełomem w DMA jest to, że faktycznie uwzględnia wpływ mocy przez cewkę, a także położenie cewki/stożka w ramach analizy w dziedzinie czasu. Daje nam to bardzo dokładny model rzeczywistego zachowania głośnika pod rzeczywistą mocą, czego nie mogą zrobić tradycyjne modele Thiele-Small lub inne pomiary małej mocy. Ponieważ DMA nie opiera się na modelu stanu ustalonego, jest w stanie uwzględnić przesunięcia w analizowanych elementach obwodu. Te procedury modelowania są intensywne i wymagają godzin pracy dla całego mówcy.

DMA jest w stanie analizować rzeczywisty wpływ wahań mocy i wychylenia na obwód magnetyczny silnika, w szczególności dynamiczne zmiany „ustalonego” pola magnetycznego. Dostarcza to niezwykle cennych informacji w porównaniu z tradycyjnym modelowaniem, które zakłada, że ​​„ustalone” pole wytwarzane w szczelinie powietrznej przez magnes i płytki silnika jest niezmienne. DMA nie tylko pokazuje, że to „ustalone” pole zmienia się w reakcji na pole magnetyczne wytworzone przez prąd przepływający przez cewkę drgającą, ale pomaga naszym inżynierom znaleźć rozwiązania silnikowe, które minimalizują tę niestabilność. Analiza tego zachowania ma kluczowe znaczenie dla zrozumienia mechanizmów zniekształceń silnika głośnika i rzuca światło na aspekty konstrukcji silnika, które determinują prawdziwie liniowe zachowanie:

  1. Siła liniowa silnika ponad zakresem wychylenia operacyjnego głośnika
  2. Stała siła silnika z dodatnim i ujemnym prądem przepływającym przez cewkę
  3. Stała siła silnika przy różnych zastosowanych poziomach mocy

Nasza zdolność do pełnej analizy tych aspektów zachowania silnika pozwala naszym inżynierom przetworników na dokonywanie krytycznych korekt w konstrukcji silników, co skutkuje niezwykle liniowymi, wysoce stabilnymi dynamicznymi systemami silników głośnikowych.

Korzyścią są zmniejszone zniekształcenia, lepsza wydajność transjentów i gwiezdna jakość dźwięku.

Materiały morskie / Testowanie

Podsumowanie:
Projektowanie produktów morskich wymaga szeroko zakrojonych testów materiałów, aby osiągnąć niezawodność i długowieczność.

Szczegółowe informacje:
Budowanie poważnych produktów morskich wymaga prawdziwego zaangażowania w badania środowiskowe i specyfikację materiałów. W tym celu firma JL Audio zainwestowała w komory testowe w ultrafiolecie (w celu symulacji lat ekspozycji na słońce) i komory w komorze solnej (w celu symulacji lat ekspozycji w środowisku słonej wody). Testy te mają kluczowe znaczenie dla tworzenia produktów, które nie tylko będą świetnie brzmiały w Twojej łodzi, ale także będą brzmiały świetnie przez wiele, wiele lat.

Użyte materiały:

  • formowane wtryskowo korpusy stożków z polipropylenu wypełnionego miką z otoczką z syntetycznego kauczuku, specjalnie opracowane z inhibitorami UV do zastosowań morskich.
  • Pająki z włókien syntetycznych klasy morskiej z progresywnymi rolkami, aby wytrzymać wysoką wilgotność.
  • Specjalnie zaprojektowane koszyki polimerowe są odporne na korozję i promieniowanie UV oraz zamykają system silnika głośnika niskotonowego, aby zapobiec korozji.
  • Pozłacane zaciski przyłączeniowe z mosiądzu morskiego
  • W zestawie znajduje się osprzęt do montażu ze stali nierdzewnej klasy morskiej.
Tłumacz »